НАСО стартира нов вид подкрепа за своите членове, чрез новосъздадения си Център за управление, обучения и консултация.
Освен обучителния център на организацията, който вече втора година предоставя обучения и супервизии, новият център ще допълни нуждите и потребностите на работещите в социалната сфера за управление и предоставяне на качествени и ефективни социални услуги, политики и дейности.
Основната цел на Центъра е помощ за доставчици и ръководители на социални услуги, чрез предоставяне на:
- Консултации и отговори по работни каузи;
- Методична подкрепа по администриране и управление на социалните услуги с извършен външен мониторинг
- Разписване на писмени процедури и правила при новосъздадени социални услуги;
- Подпомагане при/и разработване на работна документация и др.;
- Методическа подкрепа за новосъздадени социални услуги;
- Управление на социални услуги чрез възлагане.
Центърът ще се обслужва от експертния екип на НАСО, в който работят специалисти с богат практически опит, в т. ч. и на терен.