ПРЕДСТАВИТЕЛ ЗА БЪЛГАРИЯ НА  logo-easpd-small

  

Вход за членове

Вход за нови членове

Национални награди НАСО 2018

James Crowe
PRESIDENT OF EASPD
Luk Zelderloo
SECRETARY GENERAL OF EASPD
СДРУЖЕНИЕ „ЕКВИЛИБРИУМ“ РУСЕ
БЪЛГАРСКИ ЦЕНТЪР ЗА НЕСТОПАНСКО ПРАВО
Весела Цанкова
ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО ЛОВЕЧ
СДРУЖЕНИЕ „ГАЙТАНИ“ ЯМБОЛ
ОБЩИНА ДИМИТРОВГРАД
ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ ДОБРИЧ
ОБЩИНА КЪРДЖАЛИ
ФОНДАЦИЯ „СВЕТЪТ НА МАРИЯ“
Мая Василева
ЗАМЕСТНИК-ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ПОСТОЯННАТА КОМИСИЯ ПО ТРУД И СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА НА НСОРБ
ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНА РЕХАБИЛИТАЦИЯ И ИНТЕГРАЦИЯ НЕСЕБЪР
Радостина Пирева
ДИРЕКТОР НА УПРАВЛЕНИЕ „СОЦИАЛНИ ГРИЖИ И УСЛУГИ“ ОБЩИНА НЕСЕБЪР
ОБЩИНА РАЗГРАД
Светла Григорова
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ФОНДАЦИЯ „ГРИЖИ ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ“
СТОЛИЧНА ОБЩИНА
ЦЕНТЪР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОДКРЕПА СРЕДЕЦ
ФОНДАЦИЯ „СЪПРИЧАСТИЕ“ СИЛИСТРА
ОБЩИНА ТЪРГОВИЩЕ
СОЦИАЛНА ЧАЙНА ВАРНА

Галерия

Офис асистент – преводач

Изисквания за заемане на позицията:

1. Висше образование – юридическо, икономически, социално, хуманитарно.
2. Английски език – писмено и говоримо – свободно владеене С2.
3. Трудов стаж – минимум 3 години.
4. Нагласи и познания за работа в социалната област и работата по проекти.
5. Нагласи и умения за реализиране на партньорства, инициативи и др.
6. Умения и възможности за работа в екип, динамична среда и ненормирано работно време.
7. Комуникативни умения, отдаденост, гъвкавост.
8. Самостоятелност, организираност, ориентираност към резултати.
9. Експертни познания в социалната област и работата по проекти.
10. Отлична компютърна грамотност.
11. Правоспособност за управление на МПС и възможност за пътуване.

Характеристиката на длъжността включва:

- реализиране на комуникация, преводи и участия в международни дейности, събития и проекти.
- реализиране на местни, национални, регионални и международни партньорства;
- необходимост от творчески подход, активност, деловитост, с възможности за придобиване на широки познания и развитие.

Месторабота – гр. Варна

Необходими документи:

- Актуално CV на български
- Актуална снимка
- Мотивационно писмо

Посочените документи изпращайте на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

 *************************************************************************** 

Експерт Проекти

Изисквания за заемане на позицията:

1. Висше образование – юридическо, икономически, социално, хуманитарно.
2. Английски език – писмено и говоримо – свободно владеене С2.
3. Трудов стаж, свързан с работа по проекти – минимум 2 години.
4. Умения и опит за писане, реализация и отчитане на проекти.
5. Познаване и опит за работа с национални и международни източници за финансиране.
6. Нагласи и умения за реализиране на партньорства, инициативи и проекти за осигуряване на допълнителни ресурси за развитие.
7. Експертни познания и умения за създаване на контакти и национални мрежи в областта на корпоративния и административния сектор.
8. Нагласи и умения за работа в социалната област, заетостта, социалните услуги и подкрепата за хора с увреждания.
9. Умения и възможности за работа в екип, динамична среда и ненормирано работно време.
10. Комуникативни умения, отдаденост, гъвкавост.
11. Самостоятелност, организираност, ориентираност към резултати.
12. Отлична компютърна грамотност.
13. Правоспособност за управление на МПС и възможност за пътувания.

 Характеристиката на длъжността включва:

- реализиране на местни, национални, регионални и международни проекти и партньорства;
- необходимост от творчески подход, активност, деловитост, с възможности за придобиване на широки познания и развитие.

Месторабота – гр. Варна

Необходими документи:

- Актуално CV на български
- Актуална снимка
- Мотивационно писмо

Посочените документи изпращайте на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
 *************************************************************************** 

Експерт Социални услуги

Изисквания за заемане на позицията:

1. Висше образование – социално, икономически, юридическо, хуманитарно.
2. Английски език (писмено и говоримо) – свободно владеене С1.
3. Трудов стаж в областта на социалните услуги – минимум 3 години.
4. Нагласи, мотивация, опит и умения за работа в социалните услуги за хора с увреждания.
5. Познания, опит и умения във видовете подкрепа за хората с увреждания.
6. Опит и възможности за партньорство с работодатели и осигуряване на заетост.
7. Познаване на правната рамка в социалната област.
8. Умения и възможности за работа в екип, динамична среда и ненормирано работно време.
9. Комуникативни умения, отдаденост, гъвкавост.
10. Самостоятелност, организираност, ориентираност към резултати.
11. Познания и умения за работа по проекти.
12. Отлична компютърна грамотност.
13. Правоспособност за управление на МПС и възможност за пътуване.

Характеристиката на длъжността включва:

-Работа на местно, национално и регионално ниво с доставчици на СУ, екипи, потребители, работодатели, местни власти и други;
- необходимост от творчески подход, активност, деловитост, с възможности за придобиване на широки познания и развитие.

Месторабота – гр. Варна; гр. София

Необходими документи:

- Актуално CV на български
- Актуална снимка
- Мотивационно писмо

Посочените документи изпращайте на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

НИКК

3NIKK

Портал за социални политики

 

NASOki-logo

 

Обучителен център

 

Обучителен център

 

Свободни позиции

 

Jobs4

 

Календар

Пон Вт Сря Чет Пет Съб Нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Предстоящо