ПРЕДСТАВИТЕЛ ЗА БЪЛГАРИЯ НА  logo-easpd-small

  

Вход за членове

Вход за нови членове

Национални награди НАСО 2018

James Crowe
PRESIDENT OF EASPD
Luk Zelderloo
SECRETARY GENERAL OF EASPD
СДРУЖЕНИЕ „ЕКВИЛИБРИУМ“ РУСЕ
БЪЛГАРСКИ ЦЕНТЪР ЗА НЕСТОПАНСКО ПРАВО
Весела Цанкова
ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО ЛОВЕЧ
СДРУЖЕНИЕ „ГАЙТАНИ“ ЯМБОЛ
ОБЩИНА ДИМИТРОВГРАД
ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ ДОБРИЧ
ОБЩИНА КЪРДЖАЛИ
ФОНДАЦИЯ „СВЕТЪТ НА МАРИЯ“
Мая Василева
ЗАМЕСТНИК-ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ПОСТОЯННАТА КОМИСИЯ ПО ТРУД И СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА НА НСОРБ
ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНА РЕХАБИЛИТАЦИЯ И ИНТЕГРАЦИЯ НЕСЕБЪР
Радостина Пирева
ДИРЕКТОР НА УПРАВЛЕНИЕ „СОЦИАЛНИ ГРИЖИ И УСЛУГИ“ ОБЩИНА НЕСЕБЪР
ОБЩИНА РАЗГРАД
Светла Григорова
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ФОНДАЦИЯ „ГРИЖИ ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ“
СТОЛИЧНА ОБЩИНА
ЦЕНТЪР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОДКРЕПА СРЕДЕЦ
ФОНДАЦИЯ „СЪПРИЧАСТИЕ“ СИЛИСТРА
ОБЩИНА ТЪРГОВИЩЕ
СОЦИАЛНА ЧАЙНА ВАРНА

Галерия

„ Мениджмънт и лидерство в действие – втора част“

Категория
Предстоящо
Дата
d-M-Y 00:00 - d-M-Y 00:00
Място
Търговище - Търговище
Прикачен файл

                                                                               ПОКАНА

за обучение на тема:

„МЕНИДЖМЪНТ И ЛИДЕРСТВО В ДЕЙСТВИЕ – 2 ЧАСТ”

31.10. – 1.11. 2018 г. - гр. Търговище

Хотелски комплекс „Белият кон – Рай”: www.whitehorsebg.com

МЯСТО на провеждане:

         Изнесено обучение извън град Търговище, в хотелски комплекс „Белият кон - Рай”, намиращ се в живописната местност „Парка” на 7 км. от град Търговище. В едно невероятно райско кътче, ухаещо на бор и дъхави цветя, в атмосферата на красивата лятна градина ще имате възможност да се отпуснете и да релаксирате.

УЧАСТНИЦИ:

Обучение за мениджъри: управители/директори на социални услуги, служители на ръководни позиции в общински и областни администрации; в дирекции СП и други институции и организации.

ПОЛЗИ ЗА ВАС

  • Развивате умения за социално профайлърство - психологическо управление на хората около Вас през DISC теорията за социалните стилове, техники за въздействие и мотивиране, както и тяхното прилагане в работна среда.
  • Надграждате първо ниво и знаете как да подбирате точната мениджмънт стратегия към точния момент и правилния човек; разбирате и практикувате делегиране, както и много от инструментите за развитие на хора; мастеризирате умението да давате навременна обратна връзка; умело използвате инструментите за поощряване и мотивация.
  • Ползите за вашия екип: създавате стабилна и устойчиво развиваща се работна среда, допринасяте за мотивацията на хората около вас, респективно подобрявате общия и екипния работен климат.      

МЕТОДИ на обучението:

Обучението има интерактивен характер със силно изразена практическа насоченост, което изисква участниците да се включват активно в обучителните сесии с примери и въпроси от практиката. Прилага се подходът на учене чрез преживяване, при който теорията е съчетана с ролеви игри, работа с тестове и в малки групи.

ВОДЕЩ: ВЕСНА НЕНЧЕВА

     Весна работи като консултант в областта на мениджмънта, развитието и управлението на потенциала на хората. Професионалните й интереси са в областта на психологичните изследвания на личността, анализ на лидерски и мениджърски потенциал; откриването и развитието на уникалните таланти на хората, силни страни и потенциални области за развитие; междуличностна съвместимост и анализ на характеристики. Весна е дипломиран психолог, сертифицирана по системите Thomas International, MBTI and Hogan Personal Inventory expert, NEO PI – R, тя е и NLP практик. Има опит в прилагането на различни психологически методи за персонална оценка и одит на екипи. Харесва социалното профайлърство и изготвянето на личностни профили. Преподавател по психология в магистърската програма на Музикална академия за музикотерапевти. Квалифициран преподавател по „Водене на преговори“, преподавател на учителски групи по теми, свързани с управление на агресията в училище.

     Участва в адаптирането и налагането на учебна програма „Добрите неща“ – уроци по социално-емоционална интелигентност за деца от ромски произход и супервайзър на педагозите по темата. Автор на тренинги и фасилитатор през последните 15 години – мениджмънт и коучинг за Министерството на правосъдието; Висш съдебен съвет; общински администрации Ямбол, Момчилград и Дупница, за Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури ИАРА; работа с незаети лица към Бюрата по труда, както и много други институции от цялата страна, компании, НПО.

     Провеждала е обучения за Националната комисия за борба с трафика на хора – подготовка на младежи да обучават връстниците си в превенция на трафика; работила е като тренер за Комисията за защита от дискриминация; през последните 2 години активно работи с бежанци под шапката на Тер дезОМ (Швейцарска неправителствена организация за справяне с кризисни ситуации), на Български Червен Кръст, Център Надя и др.

ТАКСИ

Пълен пакет:

              За членове на НАСО: 250 лв.

            За участници, които не са членове на НАСО: 270 лв.

       Таксата включва: 5 обучителни модула по темата, два обяда /на 31.10. и 1.11. 2018 г./, една вечеря на 31.10. 2018 г., нощувка в двойна стая на 31.10. с включена закуска на 1.11. 2018 г., три кафе-паузи, работни материали, сертификат за обучението.

       За настаняване в единична стая се доплаща 15 лв.

       За допълнителна нощувка на: Единична стая – 50 лв.

                                                      Двойна стая - 35 лв.

       Такса за придружители/шофьори - 110 лв., която включва: два обяда на /31.10. и 1.11. 2018 г./ една вечеря на 31.10. 2018 г., нощувка в двойна стая на 31.10. с включена закуска на 1.11. 2018 г.

Икономичен пакет:

     За членове на НАСО:

         без хотелско настаняване: 215 лв.

           без хотелско настаняване и храна: 160 лв.

     За НЕ членове на НАСО:

           без хотелско настаняване: 235 лв.

           без хотелско настаняване и храна: 180 лв.

ЗАПИСВАНЕ ЗА УЧАСТИЕ

1. Записването за участие се извършва с подаване на Регистрационен ормуляр по образец в срок до 25 октомври 2018 г. на ел. адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. с изпратено до Вас съобщение за потвърждение.

2. Регистрационни формуляри се разглеждат, включват и потвърждават само при наличие на свободни места.

3. Таксата се превежда до пет работни дни след получено потвърждение за участие по сметка на:

НАЦИОНАЛЕН АЛИАНС ЗА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ

БАНКОВА СМЕТКА (ЛЕВА):

Име на банката: Алианц Банк България АД

IBAN: BG05BUIN 9561 1000 1887 59      

BIC: BUIN BGSF

Лице за контакт и допълнителна информация:

ЗЛАТКА ИВАНОВА, експерт-координатор в НАСО

тел: 0882 122 640; 0899 132 606, ел. адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Приложение: Програма и Регистрационен формуляр.

Забележка: Обучението се провежда при записани най-малко 12 участника.

 

ПРОГРАМА

31 октомври 2018 г.  

9.00 – 9.30 ч.

конферентна зала хотел „Рай”

Регистрация на участниците. Кафе за добре дошли.

9.30 – 9.40 ч.

Откриване. Представяне на НАСО.

         Георги Георгиев - председател на НАСО    

                     Златка Иванова – експерт координатор НАСО

9.4010.00 ч.    

Въведение в темата. Запознаване на участниците.

Има много дефиниции за лидерство, но следващата си струва да се цитира, защото включва елементите на влияние, целенасоченост, отговорност, промяна и творчество, специфични за него: „Лидерството е взаимовръзка на влияние между лидерите и последователите им, които планират реални промени, оказващи влияние върху споделените им цели”

Мениджмънтът, от друга страна, е описан като: „Постигане на организационни цели по ефикасен и ефективен начин чрез планиране, организиране, насочване и контролиране на организационните ресурси”.

Лидерството е свързано с хората, докато мениджмънтът е свързан с контрола и създаването на предсказуеми резултати. За съжаление, мениджмънтът днес се счита за по-низше умение в сравнение с лидерството.

Важно е да се прави разликата между лидерство и мениджмънт и да се отчете важността и на двете умения. Много често двете понятия се използват взаимозаменяемо, но те се отнасят до два отделни и взаимодопълващи се процеса.

Истинско предизвикателство е да се комбинира силно лидерство и силен мениджмънт и да се използва всяко от тях за баланс на другото.

Ползите за вас: надграждате първо ниво и знаете как да подбирате точната мениджмънт стратегия към точния момент и правилния човек; разбирате и практикувате делегиране, както и много от инструментите за развитие на хора; мастеризирате умението да давате навременна обратна връзка; умело използвате инструментите за поощряване и мотивация.

Ползите за вашия екип: създавате стабилна и устойчиво развиваща се работна среда, допринасяте за мотивацията на хората около вас, респективно подобрявате общия и екипния работен климат.          

10.00 – 11.00 ч.

конферентна зала

Модул 1: Многото и различни интелигентности, необходими за успешно управление на хора и процеси. Темата включва:

  • Роли и компетенции на мениджъра – лидер. Мениджърът създава среда за постигане на добро представяне. Лидерът създава среда за постигане на удовлетворение.
  • 5-те големи качества на Лидера. 5-те големи грешки на мениджъра.  
  • Бариери и отговорности на мениджъра пред хората си.
  • Комуникативни умения за управление на хора –персонална диагностика – тест за самостоятелна работа

11.00 – 11.30 ч.

Кафе-пауза

11.30 – 13.00 ч.

 Модул 2: Ситуационно лидерство - Процес за развитие на хората чрез осигуряване на ефективно лидерство, за да могат те да постигнат най-високото си ниво на представяне и удовлетворение в работата. Темата включва:   

  • Нива на зрелост в организцията и нива на зрелост у служителите – теоретична постановка.
  • Казуси.
  • Стилове на лидерство според представената теория. (също и през DISC модела от предходния модул)
  • Делегиране. Стилове на делегиране. 10-те степени на делегиране. Формула. Процес на делегиране.
  • Бойното умение да възлагаме правилните задачи на точните хора;

13.00 -14.00 ч.

Обяд

14.00 - 15.30 ч.

конферентна зала

 Модул 3: Как да помагаме в поставянето на работни цели

Темата включва: 

  • Алгоритъм за идентифициране на приоритетни задачи;
  • Алгоритъм за определяне на измерими цели.
  • Алгоритъм за провеждане на разговор със служител с поставяне на цели.
  • Умението да казваме „НЕ“ - 4 полезни техники за управление на приоритетите.

Групова симулация „Проект НАПРЕДЪК“, анализ.

15.30 - 16.00 ч.

Кафе – пауза

16.00 - 17.30 ч.

Допълнителен Модул : Как учим?

Защо да се съобразяваме с различните стилове на учене при различните хора? Темата включва: 

Хората са различни и уникални, като тези особености се проявяват и в ситуации, когато трябва да се справят с нещо абсолютно ново за тях.  Дейвид Колб (David Kolb The Experiential Learning Model, 1976) създава теория за ученето като цикличен процес. В този модел той развива 4 стадия, на чиято база и извежда 4-те основни стила за справяне в ситуации, които са нови за човек:

ü  Обмислящи

ü  Теоретици

ü  Практици

ü  Иноватори

 Изключително практически ориентиран подход, даващ насоки как да сме максимално адекватни във встъпителните обучителни програми и да съобразим формата на новите знания с индивидуалните особености на новопостъпилия специалист. - Защото ще спестим време от ориентационния му период и той/тя много по-бързо ще се почувства уверен в работата и респективно – активен в нея.- Защото ще му предложим ориентирана към нуждите му работна среда за учене и развитие.

Подходът е подходят при развиване на менторски програми и обучение на лидери в подготовка за нови предизвикателства.

*Модулът е добавен по молба и дефинирана необходимост на групата от МЛД 1, като в него са включени:

ü  теоретичната постановка и описание на 4-те стила;

ü  Тест за определяне на стиловете на учене, който можете да прилагате в работата си+

ü  ключ за теста и практически насоки за работа с теста.

18.30 ч.

Вечеря

1 ноември 2018 г.

8.00 – 9.00 ч.

Закуска.

9.00 – 10.30 ч.

конферентна зала         хотел „Рай“

 Модул 4: Умението да даваме обратна връзка

Темата включва:

  • В търсена на баланса между крайно негативната оценка и твърде позитивната обратна връзка към служителите.
  • Супервизия. Служителите имат нужда да знаят как се справят – насоки за супервайзори.
  • Работа по практически казуси.
  • Как да предоставяме негативни новини.

10.30 – 11.00 ч.

 Кафе - пауза

11.00- 13.00 ч.

 Модул 5: Поощряване и мотивиране  Темата включва:  

  • Въздействие на поощрението
  • Пречки пред поощрението – тест за самостоятелна работа.
  • Ключови действия за поощрение – насоки за всяка стъпка.
  • Индивидуализиране на поощрението
  • Планиране и упражняване на поощрението
  • Планиране на действия

Методика за измерване на кариерните мотиватори (тест за самооценка на личните кариерни мотиватори):

TFТехническа и функционална компетентност

GM – Обща управленска компетентност

AU – Автономия и независимост

SE – Сигурност и стабилност

EC – Творческо предприемачество

SV – Чувство за полезност/посветеност на кауза

CH – Чисто предизвикателство

LF – Стил на живот

13.00 - 14.00 ч.

Обяд

14.00 - 15.30 ч.

Модул 6:  Практикум по работни казуси. Темата включва:

  • Упражняване на качествата на необикновеният лидер.
  • Съдействащ
  • Изобретателен
  • Умел
  • Визионер
  • Загрижен

15.30 – 16.00 ч.

Обобщение. Връчване на сертификатите.

Неформални срещи между участниците. Отпътуване.

 
 

Всички Дати

  • d-M-Y 00:00

Powered by iCagenda

Портал за социални политики

 

NASOki-logo

 

Календар

Пон Вт Сря Чет Пет Съб Нед
1
7
8
9
10
13
14
15
16
17
20
21
22
23
27
28
29
30

Предстоящо