ПРЕДСТАВИТЕЛ ЗА БЪЛГАРИЯ НА  logo-easpd-small

  

Вход за членове

Вход за нови членове

Национални награди НАСО 2018

James Crowe
PRESIDENT OF EASPD
Luk Zelderloo
SECRETARY GENERAL OF EASPD
СДРУЖЕНИЕ „ЕКВИЛИБРИУМ“ РУСЕ
БЪЛГАРСКИ ЦЕНТЪР ЗА НЕСТОПАНСКО ПРАВО
Весела Цанкова
ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО ЛОВЕЧ
СДРУЖЕНИЕ „ГАЙТАНИ“ ЯМБОЛ
ОБЩИНА ДИМИТРОВГРАД
ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ ДОБРИЧ
ОБЩИНА КЪРДЖАЛИ
ФОНДАЦИЯ „СВЕТЪТ НА МАРИЯ“
Мая Василева
ЗАМЕСТНИК-ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ПОСТОЯННАТА КОМИСИЯ ПО ТРУД И СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА НА НСОРБ
ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНА РЕХАБИЛИТАЦИЯ И ИНТЕГРАЦИЯ НЕСЕБЪР
Радостина Пирева
ДИРЕКТОР НА УПРАВЛЕНИЕ „СОЦИАЛНИ ГРИЖИ И УСЛУГИ“ ОБЩИНА НЕСЕБЪР
ОБЩИНА РАЗГРАД
Светла Григорова
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ФОНДАЦИЯ „ГРИЖИ ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ“
СТОЛИЧНА ОБЩИНА
ЦЕНТЪР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОДКРЕПА СРЕДЕЦ
ФОНДАЦИЯ „СЪПРИЧАСТИЕ“ СИЛИСТРА
ОБЩИНА ТЪРГОВИЩЕ
СОЦИАЛНА ЧАЙНА ВАРНА

Галерия

Обучение на тема „Менинджмънт и лидерство в действие-първа част“

Категория
Предстоящо
Дата
d-M-Y 00:00 - d-M-Y 00:00
Място
Търговище - Търговище
Прикачен файл

Регистрационен формуляр

 

                                                                             ПОКАНА

за обучение на тема:

„МЕНИДЖМЪНТ И ЛИДЕРСТВО В ДЕЙСТВИЕ – 1 ЧАСТ”

18 и 19 септември 2018 г. - гр. Търговище

Хотелски комплекс „Белият кон – Рай”: www.whitehorsebg.com

УЧАСТНИЦИ:

Обучение за мениджъри: управители/директори на социални услуги, служители на ръководни позиции в общински и областни администрации; в дирекции СП и други институции и организации.

ПОЛЗИ ЗА ВАС

      Личността на човека е уникална характеристика. Поради различията в характерите и възприемането на света, различните хора имат различни нужди, поведение и мотиватори, управляват по различен начин, както и имат различни изисквания как да бъдат управлявани.

  • Развивате умения за социално профайлърство - психологическо управление  на хората около Вас през DISC теорията за социалните стилове, техники за въздействие и мотивиране, както и тяхното прилагане в работна  среда.
  • Придобивате умения за изготвяне на поведенчески характеристики на няколко основни типажа и умения за тяхното разпознаване; анализ на демонстрираното ни поведение, избор и овладяване на най-подходящата стратегия за отговор, така че да се повиши нивото на доверие и от там и силата на убеждаване и въздействие. 
  • Поставяте се на мястото на другия и го разбирате по-добре.
  • Знаете как да убеждавате, въздействате и управлявате хора, които са консервативни, точни и перфекционистични; хора, които са амбициозни, силни и решителни; хора, които са уравновесени, сдържани и търпеливи или такива, които са експанзивни, ентусиазирани и магнетични;

       Ползите за вашия екип: създавате благоприятна работна среда, управлявате ефективно мотивирани хора, подобрявате общия и екипния работен климат.          

 МЕТОДИ  на обучението:

Обучението има интерактивен характер със силно изразена практическа насоченост, което изисква участниците да се включват активно в обучителните сесии с примери и въпроси от практиката. Прилага се подходът на учене чрез преживяване, при който теорията е съчетана с ролеви игри, работа с тестове и в малки групи.

ВОДЕЩ: ВЕСНА НЕНЧЕВА

      Весна работи като консултант в областта на мениджмънта, развитието и управлението на потенциала на хората. Професионалните й интереси са в областта на психологичните изследвания на личността, анализ на лидерски и мениджърски потенциал; откриването и развитието на уникалните таланти на хората, силни страни и потенциални области за развитие; междуличностна съвместимост и анализ на характеристики. Весна е дипломиран психолог, сертифицирана по системите Thomas International, MBTI and Hogan Personal Inventory expert, NEO PI – R, тя е и NLP практик. Има опит в прилагането на различни психологически методи за персонална оценка и одит на екипи. Харесва социалното профайлърство и изготвянето на личностни профили. Преподавател по психология в магистърската програма на Музикална академия за музикотерапевти. Квалифициран преподавател по „Водене на преговори“, преподавател на  учителски групи по теми, свързани с управление на агресията в училище.

      Участва в адаптирането и налагането на учебна програма „Добрите неща“ – уроци по социално-емоционална интелигентност за деца от ромски произход и супервайзър на педагозите по темата. Автор на тренинги и фасилитатор през последните 15 години – мениджмънт и коучинг за Министерството на правосъдието; Висш съдебен съвет; общински администрации Ямбол, Момчилград и Дупница, за Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури ИАРА; работа с незаети лица към Бюрата по труда, както и много други институции от цялата страна, компании, НПО.

     Провеждала е обучения за Националната комисия за борба с трафика на хора – подготовка на младежи да обучават връстниците си в превенция на трафика; работила е като тренер за  Комисията за защита от дискриминация; през последните 2 години активно работи с бежанци под шапката на Тер дезОМ (Швейцарска неправителствена организация за справяне с кризисни ситуации), на Български Червен Кръст, Център Надя и др.

 

ТАКСИ

Пълен пакет:

         За членове на НАСО:

                при ранно записване до 7 септември 2018 г. - 240 лв.

                при записване в срок до 12 септември 2018 г. – 260 лв.

         За участници, които не са членове на НАСО:

                при ранно записване до 7 септември -2018 г. 260 лв.

                при записване в срок до 12 септември 2018 г. – 280 лв.

Таксата включва: 5 обучителни модула по темата, два обяда /на 18 и 19 септември  2018 г./, една вечеря на 18 септември 2018 г., нощувка в двойна стая на 18 септември 2018 г., закуска на 19 септември 2018 г., три кафе-паузи, работни материали, сертификат за обучението.

       За настаняване в единична стая  се доплаща 15 лв.

       За допълнителна нощувка на 17 септември :

              Единична стая – 40 лв.

              Двойна стая - 25 лв.

        Такса за придружители/шофьори - 100 лв., която включва: два обяда /на 18 и 19 септември 2018 г./, една вечеря на 18 септември 2018 г., нощувка в двойна стая на 18 септември 2018 г., закуска на 19 септември 2018 г.

Икономичен пакет:

     За членове на НАСО:

           без хотелско настаняване: 180 лв.

           без хотелско настаняване и храна: 140 лв.

     За НЕ членове на НАСО:

           без хотелско настаняване: 200 лв.

           без хотелско настаняване и храна: 160 лв.

ЗАПИСВАНЕ ЗА УЧАСТИЕ

1. Записването за участие се извършва с подаване на Регистрационен формуляр по образец в обявените срокове  на ел. адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.  с изпратено до Вас съобщение за потвърждение.

2.  Регистрационни формуляри се разглеждат, включват и потвърждават само при наличие на свободни места.

3.  Таксата се превежда до пет работни дни след получено потвърждение за участие по сметка на:

НАЦИОНАЛЕН АЛИАНС ЗА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ

БАНКОВА СМЕТКА (ЛЕВА):

Име на банката: Алианц Банк България АД

IBAN: BG05BUIN 9561 1000 1887 59      

BIC:  BUIN BGSF

Лице за контакт и допълнителна информация:

ЗЛАТКА ИВАНОВА, експерт-координатор в НАСО

тел: 0882 122 640; 0899 132 606, ел. адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Приложение: Програма и Регистрационен формуляр.

Забележка: Обучението се провежда при записани най-малко 12 участника.

 

ПРЕДВАРИТЕЛНА ПРОГРАМА

18 септември 2018 г. хотел „Рай”

9.00 – 9.30 ч.

конферентна зала хотел „Рай”

Регистрация на участниците. Кафе за добре дошли.

9.30 – 9.45 ч.

Откриване. Представяне на НАСО.

         Георги Георгиев - председател на НАСО    

                     Златка Иванова – експерт координатор НАСО

9.45 – 10.15 ч.    

Въведение в темата. Запознаване на участниците.

                     Весна Ненчева – обучител

10.15 – 12.00 ч.

конферентна зала

Модул 1: Мениджмънтът в действие.

 Темата включва:

  • Въвеждане в темата през опит да разбием Митовете за управлението на хора.
  • Кой какъв е и защо такъв е? – социометрична симулация компас
  • TEST: Социални стилове в комуникацията и управлението на хора.
  • Дефиниции и описание на различните стилове и първи стъпки в социалното профайлърство
  • Упражнение за разпознаване на стиловете;

12.00 -13.00 ч.

ресторант

хотел „Белия кон”

Обяд

13.00 - 15.00 ч.

Модул 2: Разбиране на себе си и междуличностните отношения

Темата включва:  

  • Социално профайлърство в действие
  • 4 различни стила на комуникация + техните противоположни типажи – вербални и невербални характеристики на комуникация;
  • Позитивни и негативни характеристики на поведенческите стилове: доминантен (D) , въздействащ (I), непоклатим (S), съвестен (C);

15.00 - 15.30 ч.

Кафе – пауза

15.30 - 16.45 ч.

конферентна зала

Модул 3: Социалните стилове в комуникацията на работното място

Темата включва:

  • Анализ на организацията на работното пространство; предпочитания стил на обличане;
  • Какво стресира различните типажи и как да управляваме поведението на хората под стрес.
  • Как реагирам на хората от различните типажи и евентуални стратегии – самостоятелна карта за анализ.
  • Какви са най-големите страхове на хората и как да ги управляваме
  • Комуникативни стратегии;

16.45 – 17.00 ч.

Почивка

17.00 – 18.00

Модул 3: Продължение

18.15 - 19.30 ч.

м-т „Крумово кале”

Разходка до крепостта „Мисионис – Крумово кале”, включена в Стоте национални туристически обекта /по желание/.

20.00 ч.

ресторант

хотел „Белия кон”

Вечеря

19 септември 2018 г. хотел „Рай“

8.00 – 9.00 ч.

Ресторант „Белия кон“

Закуска.

9.00 – 10.30 ч.

конферентна зала         хотел „Рай“

Модул 4: Разбиране на хората - продължение

Темата включва:

  • Техники за ефективен подход към различните стилове - начини за променяне на собствения стил на комуникация спрямо другия – практикум на алгоритми за въздействие и убеждаване
  • Силнистрани и области за развитие на различните типажи. Персонални карти на развитието.
  • Фокус към задачите – в търсене на баланса за добър психологичен климат на работното място;

10.30 – 11.00 ч.

 Кафе - пауза

 

11.00- 13.00 ч.

Модул 5: Как да мотивираме

 Темата включва:

  •  Техники за въздействие и мотивиране, както и тяхното прилагане в работна  среда.
  •  Ролеви игри за определяне на стиловете на хората, с които реално работим в екипите си.
  • Примери от практиката.

13.00 - 14.00 ч.

ресторант

хотел „Белия кон“

Обяд

14.00 - 16.00 ч.

Модул 6: Разбиране на другите - с повишена трудност

Темата включва:

  •  Трудни членове на екипи – 4 задачи по предварително зададен  сценарий.
  •  Работа по казуси. Анализи.

16.00 – 16.15 ч.

Обобщение. Връчване на сертификатите.

Неформални срещи между участниците. Отпътуване.

 
 

Всички Дати

  • d-M-Y 00:00

Powered by iCagenda

Портал за социални политики

 

NASOki-logo

 

Календар

Пон Вт Сря Чет Пет Съб Нед
1
2
3
6
7
8
9
10
11
12
15
16
17
22
23
24
25
26
27
29
30

Предстоящо